Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgenfrisk gaat samenwerking aan met recruitmentbureau Fresh People

In-housing company wil bedrijven helpen sneller digitaal talent aan zich te binden.
Nathalie Peters en Coen Conroy
Nathalie Peters en Coen Conroy
Nathalie Peters en Coen Conroy
Nathalie Peters en Coen Conroy

‘The in-housing company’ Morgenfrisk van Nathalie Peters en Marc Gooijer gaat een partnership aan met recruitmentbureau Fresh People. De samenwerking moet bedrijven in staat stellen om nog sneller digitaal marketingtalent te vinden en met behulp van training en begeleiding voor de lange termijn aan zich te binden. De officiële bekendmaking volgt na verschillende succesvolle plaatsingen bij onder andere Odido Nederland, ING Bank, DPG Media en meerdere bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf. 
 

related partner content for mobile comes here

Hire and train
Volgens Peters is het hire and train-programma een reactie op de toenemende vraag van bedrijven naar ondersteuning bij hun digitale transformatie en de schaarste aan gekwalificeerde digital marketingspecialisten. 

'
Met name bedrijven uit het midden- en hoger segment hebben moeite om medior/senior kandidaten te vinden. Ze zijn simpelweg niet ‘sexy’ of ‘duurzaam’ genoeg en vallen daardoor ook niet op in het vacature-aanbod', legt Peters uit. 'Maar waarom zou je als bedrijf op zoek gaan, als wij over een talentvolle en ambitieuze pool van digital marketingtalenten beschikken die allemaal zijn geselecteerd op hun drive, motivatie en kennis? Al deze talenten weten dat wij hen enkel plaatsen bij ambitieuze bedrijven die bereid zijn om met behulp van een op maat trainingsprogramma in hen te investeren. We zien dat kandidaten dit enorm waarderen.'

'We richten ons op high potentials met minimaal twee, drie jaar ervaring, en transformeren hen in drie maanden tijd naar zelfstandig opererende professionals via een intensief on-the-job trainingsprogramma', zegt Coen Conroy, co-founder van Fresh People.

Odido Nederland

Roel ter Schure, manager small enterprise sales bij Odido Nederland, geeft aan dat volgens hem de kracht van Morgenfrisk in de praktijkervaring en het netwerk zit. 'Deze samenwerking is daar een slimme aanvulling op. Werven is een, maar een goede opleiding voor talent is nog een belangrijkere stap. Hun netwerk zit vol high potentials die nu door de persoonlijke begeleiding en maatwerktrainingen van direct volwaardige leden van ons team zijn geworden. Vooral de begeleiding die de nieuwe marketingtalenten in de eerste twee maanden kregen, heeft ons team enorm ontlast en de continuïteit gewaarborgd.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in