Premium Merkstrategie / 11 APRIL 2025, 16:01:37 Booking.com sterkste merk van Nederland In de top van Kantars Brandz Top 30 van sterke merken staan vertrouwde iconische Nederlandse merken.
Premium Artificial Intelligence / 11 APRIL 2025, 11:47:00 De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Carriere / 10 APRIL 2025, 15:13:16 Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’ In een open gesprek blikt Hannema terug, reflecteert hij op het marketingvak en denkt hij hardop na over wat hem nog te doen staat.
Premium Artificial Intelligence / 8 APRIL 2025, 11:00:00 Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Premium Carriere / 18 MAART 2025, 07:00:00 Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Premium Merkstrategie / 17 MAART 2025, 12:53:54 Auto's bouwen kunnen die Chinezen wel: maar kunnen ze ook merkbouwen? ‘Typisch Chinees: van alles uitproberen en gaandeweg ontdekken wat het beste werkt’
Premium Merkstrategie / 26 FEBRUARI 2025, 14:00:00 Meer dan een borrel: B2B-evenementen als strategische marketingtool We spraken met marketeers Tal Goenen, Jordi Bron en Chris Kersbergen hoe evenementen kunnen worden ingezet als krachtige marketingtool.
Premium Media / 24 FEBRUARI 2025, 14:18:00 Is er in het medialandschap plek voor programma’s met een rechtser profiel? Is er behoefte aan 'Telegraaf-televisie'? En hoe reageren adverteerders op een 'rechts' programma?
Premium Merkstrategie / 20 FEBRUARI 2025, 12:53:23 ‘Marketing in het MKB is veel meer dan een paar clicks kopen’ 'Veel ondernemers willen gewoon omzet. Ze moeten zich dan niet verliezen in likes en shares, maar in concrete acties die klanten opleveren.’
Premium Effectiviteit / 18 FEBRUARI 2025, 11:45:19 Henriette van Swinderen en Erik van Engelen (bvA): ‘De draai van Zuckerberg baart ons zorgen’ Gaat marketing nog alleen over effectiviteit of is er ook nog aandacht voor zaken als diversiteit, duurzaamheid en brand safety?