Veilig Thuis kiest Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Na een tenderprocedure met 4 bureaus, heeft het Landelijk Netwerk Veilig Thuis (LNVT) Mensch Creative Agency ingeschakeld als bureau voor het ontwikkelen van een campagne om het werkgeversmerk van Veilig Thuis te versterken. Het LNVT bestaat uit 25 zelfstandig opererende Veilig Thuis organisaties, met ca. 3.000 medewerkers.
Veilig Thuis is er voor advies en ondersteuning en het melden van huiselijk geweld en kindermishandeling.
Jack de Graaff (Mensch): ‘Ook Veilig Thuis ondervindt steeds sterker de effecten van de arbeidsmarktkrapte. Met name met betrekking tot medewerkers in het primaire proces groeien de tekorten. Erg fijn om hier als Mensch een bijdrage aan te kunnen leveren.’
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid