Overslaan en naar de inhoud gaan

Aandacht voor palliatieve zorg in Nederland

Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
NPPZ_Afbeelding
NPPZ_Afbeelding

Elk jaar komen 120.000 mensen door een ongeneeslijke ziekte of ouderdom in de laatste fase van hun leven terecht. Door de vergrijzing stijgt dat aantal enorm. Al die mensen hebben palliatieve zorg nodig. Zorg waarin niet langer genezing, maar kwaliteit van leven, van rouwen en van sterven centraal staat. Juíst in de palliatieve fase moeten mensen kunnen rekenen op zorg die bij hen past. Het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II (NPPZ II) heeft als doel de integratie van palliatieve zorg in de reguliere zorg.

Margo den Ouden, coördinator communicatie NPPZ II, vroeg Mensch om visuele en copy ondersteuning bij de uitgezette communicatielijnen. In ons programma bundelen we de krachten met talrijke partners, en zetten we ons gezamenlijk in om de kwaliteit van leven, rouwen en sterven voor patiënten en hun naasten aanzienlijk te verbeteren. Onze ambities zijn groot, variërend van het verbeteren van digitale gegevensuitwisseling tot het vergroten van maatschappelijke bewustwording. Mensch heeft ons ondersteund in het leggen van een solide basis door middel van een nieuwe huisstijl en het formuleren van teksten voor elk strategisch thema. We zijn aangenaam verrast door de constructieve samenwerking en hoe snel Mensch zich complexe materie eigen heeft gemaakt.”

De samenwerking heeft ook geleid tot de creatie van een nieuwe website voor het NPPZ II. Deze website dient als centraal punt voor alle initiatieven in het land die gericht zijn op het integreren van palliatieve zorg in de reguliere zorg. De website gaat in mei live.

Malou Janssen (Mensch): “De integratie van palliatieve zorg in de reguliere zorg is maatschappelijk urgent. Belangrijk om daar met Mensch aan bij te kunnen dragen. Daarin zijn we op ons best.”

Voor een breed publiek is de website overpalliatievezorg.nl een toegankelijke informatiebron over palliatieve zorg.

Logo NPPZ

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in