Autoriteit Persoonsgegevens kiest voor Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer


Na een tender heeft de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) Mensch Creative Agency geselecteerd voor het ontwikkelen van een employer branding strategie en een bijpassende arbeidsmarktcampagne.
Alle mensen in Nederland hebben recht op bescherming van hun persoonsgegevens. Het is zelfs een grondrecht. De AP is de onafhankelijke toezichthouder in Nederland die zich sterk maakt voor dit recht. Met bijna 245 medewerkers maakt de AP zich dagelijks sterk voor verantwoorde digitalisering, de bescherming van privacy en persoonsgegevens en het toezicht op algoritmes.
Edith Res (hoofd communicatie AP): ‘Wij zijn enthousiast over de aanpak van Mensch en de manier waarop zij onze boodschap weten te vertalen naar een aansprekende arbeidsmarktcampagne. Bovendien hebben zij veel ervaring met werving binnen het segment waarin wij zoeken. Want wij groeien en zijn continu op zoek naar het juiste talent’.
Jack de Graaff (Mensch): ‘Een prachtige nieuwe uitdaging voor ons. De maatschappelijke relevantie van de Autoriteit Persoonsgegevens in onze samenleving is enorm’.

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid