Kom werken waar je hart ligt
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Eigenlijk dekt de naam de lading niet. Want in de kinderopvang doe je natuurlijk veel meer dan kinderen opvangen. Je draagt op een belangrijke manier bij aan de ontwikkeling van een kind. De eerste stapjes, eerste knutsels, eerste woordjes, je maakt ze vaak niet alleen mee, je maakt ze ook mogelijk. Vanuit die gedachte ontwikkelde Mensch Creative Agency een employer branding campagne, waarin kinderen en bijzondere momenten de hoofdrol spelen.
De campagne is tot stand gekomen door de unieke samenwerking binnen de sector met 54 aanbieders van kinderopvang, brancheorganisaties, ROC’s, de gemeente Amsterdam, en Werkcentrum Amsterdam.
In een door Mensch geproduceerde video zien we hoe kinderen ook in het sollicitatieproces een bijzondere rol spelen. De campagne was daarnaast zichtbaar in de hele stad via (digital) OOH en busreclame. Ook online en op social media werd de doelgroep opgeroepen ‘te komen werken waar hun hart ligt’.
Op een toegankelijke manier neemt de campagne barrières weg die de doelgroep kan voelen om zich aan te melden. Zo is er een serie podcasts waarin huidige medewerkers aan het woord komen en vertellen over hun bijzondere momenten en over hoe zij de (over)stap naar de kinderopvang hebben ervaren.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid