Overslaan en naar de inhoud gaan

Kom werken waar je hart ligt

Mensch maakt ontwapenende campagne voor Kinderopvang Amsterdam
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder

Eigenlijk dekt de naam de lading niet. Want in de kinderopvang doe je natuurlijk veel meer dan kinderen opvangen. Je draagt op een belangrijke manier bij aan de ontwikkeling van een kind. De eerste stapjes, eerste knutsels, eerste woordjes, je maakt ze vaak niet alleen mee, je maakt ze ook mogelijk. Vanuit die gedachte ontwikkelde Mensch Creative Agency een employer branding campagne, waarin kinderen en bijzondere momenten de hoofdrol spelen.

De campagne is tot stand gekomen door de unieke samenwerking binnen de sector met 54 aanbieders van kinderopvang, brancheorganisaties, ROC’s, de gemeente Amsterdam, en Werkcentrum Amsterdam. 

In een door Mensch geproduceerde video zien we hoe kinderen ook in het sollicitatieproces een bijzondere rol spelen. De campagne was daarnaast zichtbaar in de hele stad via (digital) OOH en busreclame. Ook online en op social media werd de doelgroep opgeroepen ‘te komen werken waar hun hart ligt’.

Op een toegankelijke manier neemt de campagne barrières weg die de doelgroep kan voelen om zich aan te melden. Zo is er een serie podcasts waarin huidige medewerkers aan het woord komen en vertellen over hun bijzondere momenten en over hoe zij de (over)stap naar de kinderopvang hebben ervaren.

Kinderopvang Amsterdam DOOH

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in