Overslaan en naar de inhoud gaan

Mystery shopper zet vak van winkelmedewerker op de kaart

Mensch ontwikkelt in opdracht van INretail imagocampagne.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder

Werken in een winkel wordt nog te weinig als een echt vak gezien. Dat bemoeilijkt, zeker in deze tijd, het aantrekken van gekwalificeerd personeel. Voor brancheorganisatie INretail (meer dan 13.000 aangesloten non-food winkels) reden om Mensch Creative Agency in te schakelen voor een employer branding strategie en imagocampagne.

In de campagne stelt een ‘mystery shopper’ medewerkers flink op de proef en laat zo zien over welk (on)gewoon talent zij dienen te beschikken. Via polls, zoals we die kennen van onder andere Instagram, krijgt de kijker de kans zelf te reageren op de situatie. Om de gepercipieerde geschiktheid nog verder te vergroten is er ook een online talententest ontwikkeld. In deze test kunnen kandidaten ontdekken of ze over de juiste skills beschikken en worden hun interesses gekoppeld aan gevraagde vaardigheden. Met een deelnemers conversie van 70% en een gemiddelde engagement time van 1m 37s scoort de test uitzonderlijk goed.

INretail Talententest

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in