Pillar notarissen. Dan staat het.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer


Pillar staat als notarieel vastgoedspecialist midden in de maatschappij. Het kantoor, dat 1 juli zijn deuren opende, werkt voor de sectoren die Nederland vormen: wonen, werken, zorg, onderwijs en energie. En dat vergt een constructieve aanpak waarbij alle belangen gewogen worden. Vanuit dit vertrekpunt ontwikkelde Mensch de positionering en een bijpassende naam en visual identity, die samenkomt op pillar-notarissen.nl.
Jos Verburg (Pillar): ‘Mensch kan echt goed luisteren, kent de juridische sector en kon ons daardoor de juiste richting geven. Als Pillar kunnen we ons hiermee onderscheiden.’
Jack de Graaff (Mensch): ‘Een erg mooie opdracht om aan te werken. Weinig leuker dan met een leeg wit vel te beginnen en dan in korte tijd zo concreet te mogen worden’ .

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid