INretail naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer


Na een bureauoriëntatie heeft Koninklijke INretail Mensch Creative Agency in de arm genomen voor het ontwikkelen van een employer branding strategie en een bijpassende imagocampagne voor werken in de retailsector.
INretail vertegenwoordigt o.a. werkgevers in de mode-, schoenen-, woon-, sport en tuinbranche. Het betreft hier ruim 13.000 winkels, met in totaal 180.000 medewerkers.
Barbara Geerlings (INretail)): ‘De frisse aanpak van Mensch en hun specifieke kennis en ervaring in arbeidsmarktcommunicatie sprak ons aan. Als INretail maken we hier graag gebruik van, in deze uitdagende markt”.
Jack de Graaff (Mensch): ‘Opnieuw een uitdaging voor Mensch. De maatschappelijke relevantie van een bruisende winkelsector is niet te onderschatten’.

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid