Maroeschka Volker en Yvo Bronsvoort naar Mensch
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer


Maroeschka Volker is de nieuwe account lead bij Mensch, tot voor kort vervulde zij deze functie bij KesselsKramer. Volker werkte eerder o.a. bij JWT Amsterdam en Indie.
Yvo Bronsvoort is de nieuwe creative lead bij Mensch. Bronsvoort was eerder o.a. creative director bij Total Design en The Brand Hotel.
Maroeschka Volker: "Heel fijn om bij deze groep mensen te horen. Mensch is een bureau dat weet waarvoor het staat en gaat en laat dat ook duidelijk zien in het werk dat wordt gemaakt. De mens staat altijd centraal."
Yvo Bronsvoort: “Ik denk dat we in dit vak nog wel eens vergeten dat het uiteindelijk om mensen draait, daar doen we het tenslotte voor. Mensch zoekt naar betekenisgeving in alles wat zij doen. Dat spreekt mij enorm aan. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met alle collega’s en klanten, werk te maken dat echt iets toevoegt én dat je raakt.”
Jack de Graaff (oprichter van Mensch): ‘We zijn inmiddels met vaste bezetting van 10 mensen en groeien nogal. Mooi om te zien dat we met de specifieke ervaring van Maroeschka en Yvo verder kunnen bouwen’.
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid