Overslaan en naar de inhoud gaan

MIVA kiest voor Mensch

Opdracht voor positionering en aanscherping van het merkverhaal.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
MIVA
MIVA

Na een korte bureauoriëntatie heeft MIVA Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het aanscherpen van de positionering en het ontwikkelen van een karakteristiek merkverhaal.

MIVA, opgericht in 1935 als de Stichting Missie Verkeersmiddelen Actie, is het enige goede doel in Nederland dat zich uitsluitend richt op ondersteuning met vervoers- en communicatiemiddelen. MIVA steunt kleinschalige ontwikkelingsprojecten van pioniers die zich inzetten voor kwetsbare groepen in de samenleving, met name in Afrika, Azië en Latijns-Amerika.

Geertje van der Beele (MIVA): ‘De frisse aanpak van Mensch en hun focus op het karakter van een merk sprak ons aan. Als MIVA  kunnen we ons juist met onze karakteristieke aanpak onderscheiden.’

Jack de Graaff (Mensch): ‘Echt een prachtige opdracht. Juist de specifieke aanpak van MIVA is voor merkdenkers een mooi vertrekpunt’.

MIVA logo

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in