Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van Aerschot van Ogilvy naar Glasnost, Sandra van der Hoogt naar HollandSpoor

Glasnost groeit naar 25 mensen, HollandSpoor vergroot expertise in crisiscommunicatie en woordvoering.
Tim van Aerschot
Tim van Aerschot
Tim van Aerschot
Tim van Aerschot

PR-bureau Glasnost heeft creatief strateeg Tim van Aerschot aangetrokken van Ogilvy Amsterdam. Van Aerschot werkte de afgelopen twee jaar voor het reclamebureau en was er creatief verantwoordelijk voor de PR en digitale concepten voor het merkenportfolio van Bacardi Nederland, Halo Top en TK Maxx.

related partner content for mobile comes here

Ook was Van Aerschot medeverantwoordelijk voor de campagnes KFC #gettheoriginal, Ford Handicab en ProRail Victim Fashion, waarover veel commotie ontstond. Deze confronterende campagne wekte woede bij veel conducteurs en machinisten.en werd na drie dagen gestopt omdat ‘de doelen zouden zijn behaald’.

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost, vindt het een voorbeeld van een goed creatief concept waarmee Van Aerschot veel PR-aandacht wist te trekken. ‘We zijn er van overtuigd dat Tim met zijn creativiteit en lef bij Glasnost meer van dit soort concepten leven in gaat blazen.’

HollandSpoor

Ook communicatiebureau HollandSpoor heeft vers bloed in zijn gelederen. Adviseur en woordvoerder Sandra van der Hoogt is gestart op 1 juli. Met haar komst vergroot het Rotterdamse communicatiebureau haar expertise in woordvoering, crisiscommunicatie, projectcommunicatie en contentmarketing.

Sandra van der Hoogt (1984) werkte de afgelopen 13 jaar als woordvoerder en senior adviseur bij de politie in Rotterdam en de laatste 10 maanden bij het UMC Utrecht. Met name bij de politie heeft ze veel ervaring opgedaan met woordvoering in crisissituaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in