Overslaan en naar de inhoud gaan

Lego kiest LVTPR voor PR en communicatie

Bureau gaat Lego ondersteunen bij uiteenlopende vraagstukken voor product- en merkbeleving, waaronder Lego World in de Jaarbeurs in Utrecht.
vader en kind spelen met Lego
© Lego
vader en kind spelen met Lego
© Lego

Lego heeft gekozen voor bureau LVTPR voor zijn PR- en communicatieactiviteiten in de Benelux. In het eerste half jaar ligt de nadruk van de werkzaamheden op een productintroductie en Lego World in de Jaarbeurs in Utrecht.

related partner content for mobile comes here

Lego koos mede voor het bureau uit Bunnik vanwege de plannen die het presenteerde voor een productintroductie van het Deense speelgoedmerk. Ook speelde mee dat LVTPR al voor klanten werkt met de doelgroep ouders en kinderen, zoals Nintendo en iCandy.

LVTPR gaat Lego ondersteunen bij uiteenlopende communicatievraagstukken voor product- en merkbeleving, van winkelactivaties tot aan samenwerkingen met influencers. 

Heidi Verheyen, marketing director Benelux bij Lego, beschouwt de brede inzetbaarheid van de verschillende expertises van LVTPR, dat inmiddels 80 professionals in dienst heeft in België en Nederland, als 'een professionele verlenging van ons eigen marketingafdeling'. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in