Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelweg Sprookjes wint vier zilveren Leeuwen, brons voor Veloretti

Vijf Leeuwen voor Nederland.
Snelweg Sprookjes
Snelweg Sprookjes

Nederland moet het dit jaar vooral hebben van de campagne Snelweg Sprookjes van Volkswagen, ontwikkeld door ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar). Vanavond won de campagne vier keer zilver in verschillende categorieën.

In Brand Experience & Activation won Snelweg Sprookjes twee keer zilver, in de categorie Mobile één keer en ook nog eens in Radio & Audio.

Op dinsdag won Snelweg Sprookjes ook al tweemaal zilver, in de categorieën Entertaiment en Digital Craft.

In de categorie Creative E-commerce wist Nederland vanavond nog een bronzen Leeuw in de wacht te slepen voor Car-2-Bike van Veloretti. De campagne werd in-huis ontwikkeld door Veloretti Amsterdam.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in