Cannes: Nederland 13 keer op de shortlist op woensdag


Op woensdag weet Nederland dertien keer de shortlist te halen. Hieronder een overzicht:
Brand Experience & Activation
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam
3x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
Take-off tips – KLM – DDB Amsterdam
McDonald’s for you – McDonald’s – 51 North Amsterdam/Brandxtension Amsterdam/TBWA\Neboko
Mobile
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
2x The Lockdown – ABN Amro – Code D’Azur Amsterdam
Radio en Audio
Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
Nederland heeft geen shortlistnoteringen in Creative Effectiveness en Innovation.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlles over Cannes in het dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid