
OVMiles is het programma waarmee reizigers van het RET met hun OV-chipkaart kunnen sparen voor leuke kortingen en extra's. Met de campagne speelt het Rotterdamse vervoersbedrijf in op het positieve gevoel dat het spaarprogramma kan oproepen.
De campagne laat zien dat reizen met het openbaar vervoer aantrekkelijke belevingen letterlijk dichterbij brengt. Zo ziet de kijker het uitzicht vanuit de tram veranderen in een onderwaterwereld, danst er een ballerina voorbij of waant hij zich in een restaurantkeuken.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPConcept en realisatie van de campagne zijn van Doornvogel. RET zet voor de campagne een mix van eigen en externe media in, waaronder abri’s en displays op metrostations, promotieteams, narrowcasting, hah-bladen en sociale media (Instagram, Facebook).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee