Overslaan en naar de inhoud gaan

RET transformeert tramreis tot spannend avontuur in campagne ‘Beleef OVMILES’

Met de campagne wil de RET nieuwe deelnemers voor OVMiles werven, maar ook de huidige deelnemers inspireren.
Cultuur
Cultuur

OVMiles is het programma waarmee reizigers van het RET met hun OV-chipkaart kunnen sparen voor leuke kortingen en extra's. Met de campagne speelt het Rotterdamse vervoersbedrijf in op het positieve gevoel dat het spaarprogramma kan oproepen.

related partner content for mobile comes here

De campagne laat zien dat reizen met het openbaar vervoer aantrekkelijke belevingen letterlijk dichterbij brengt. Zo ziet de kijker het uitzicht vanuit de tram veranderen in een onderwaterwereld, danst er een ballerina voorbij of waant hij zich in een restaurantkeuken.

Concept en realisatie van de campagne zijn van Doornvogel. RET zet voor de campagne een mix van eigen en externe media in, waaronder abri’s en displays op metrostations, promotieteams, narrowcasting, hah-bladen en sociale media (Instagram, Facebook).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in