Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 14x op shortlists maandag

Nederlandse bureaus zijn genomineerd in Digital Craft, Entertainment, Entertainment for Music, Entertainment for Sports en Glass.
Cannes 2019
Cannes 2019

De Nederlandse vermeldingen per categorie:

Digital Craft

3x: Snelweg Sprookjes van Volkswagen – ACHTUNG!mcgarrybowen Amsterdam en Kraftwerk (Isobar)
Adidas Speedfactory – 6 City Activation – Adidas – Adidas Amsterdam/RESN

related partner content for mobile comes here



Entertainment
2x: Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam

Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
 


Entertainment for Music
2x Pharos AR by Childish Gambino – Childish Gambino – Google San Francisco/MediaMonks/Unity Technologies San Francisco

The best in you – Wehkamp -
ACHTUNG!mcgarrybowen Amsterdam en Sizzer.



Entertainment for Sports
2x Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam

Run for the oceans -Adidas – TBWA\Neboko



Glass Lions
Just do it – Caster Semenya – Nike South Africa – Wieden + Kennedy Amsterdam


Nederland haalde de Industry Craft Lions, Innovation en Titanium shortlist niet.


J.Walter Thompson Amsterdam
J.Walter Thompson Amsterdam staat nog eens elf maal op de shortlists van gisteren en vandaag. De inzender is Wunderman Thompson en de 
campagne is samen met JWT India ontwikkeld voor fotograaf Jimmy Nelson en zijn foundation. De Blink-campagne is 6x genomineerd in Industry Craft, 1x in Film Craft en 1x in Outdoor.

MediaMonks
MediaMonks heeft voor zijn werk voor The Uncensored Playlist van Reporters Without Borders Germany in samenwerking met DDB Berlin de Titanium shortlist en 2x de Entertainment shortlist gehaald. Ook staat MediaMonks 2x op de Entertainment shortlist voor Pharos AR by Chlidish Gambino, 1x op Entertainment for Sports voor New Balance: The Runaway Pub en 1x voor Adidas - Run for the Oceans in Entertainment for Sports.

Zondag werden de eerste shortlists bekendgemaakt. Nederland stond er acht keer op.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in