Overslaan en naar de inhoud gaan

Oprichters Adjan Kodde en Heini Withagen vertrekken bij Mirabeau

Op 2 januari 2001 startten ze met het succesvolle digitale bureau, per 1 juli zijn ze er niet meer werkzaam.
Adjan Kodde (l) en Heini Withagen
Adjan Kodde (l) en Heini Withagen
Adjan Kodde (l) en Heini Withagen
Adjan Kodde (l) en Heini Withagen

Adjan Kodde en Heini Withagen vertrekken bij Mirabeau. Dat hebben beiden dinsdag bekend gemaakt aan de medewerkers van het digitale bureau.

related partner content for mobile comes here

Kodde en Withagen richtten Mirabeau 18,5 jaar geleden op samen met Erik Hamoen en Godfried Bogaerts, juist op het moment dat de internetbubbel barstte. Ze waren afkomstig van Netcast, een van de eerste webbureaus in Nederland, dat in 2000 werd overgenomen door Lost Boys.

Flink gegroeid

Met klanten als Funda en KLM groeide Mirabeau flink in die 18,5 jaren, het telt nu meer dan 300 werknemers. Sinds 2016 is het onderdeel van Cognizant, een grote Amerikaanse dienstverlener op het gebied van consultancy en technologie.

Godfried Bogaerts verliet het bureau eind 2016, Hamoen vertrok op 1 januari dit jaar. Kodde en Withagen zijn per 1 juli niet meer werkzaam bij Mirabeau.

'Iets ondernemend'

Het is nog niet bekend wat de beide founding fathers gaan doen na hun vertrek. Kodde schrijft dat het ‘vast iets ondernemend’ wordt.

In ieder geval geen digitaal bureau. En de kans is vrij groot dat een volgend avontuur zich niet in Amsterdam, maar in Zeeland gaat afspelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in