Overslaan en naar de inhoud gaan

Music x Advertising in Cannes

Buma Music in Motion is in Cannes tijdens Cannes Lions Festival of Creativity
embassy
embassy

Buma Music in Motion is in Cannes tijdens Cannes Lions Festival of Creativity om daar, in samenwerking met Embassy of Dutch Creativity, de rol van muziek in reclame te promoten en beide partijen te mobiliseren.

related partner content for mobile comes here

Door het opzetten van een matchmaking tussen enerzijds de creatieve industrie en anderzijds media componisten, muziekbureau's en uitgevers hopen we een waardevolle sessie te organiseren.  Het vindt plaats op donderdag 20 juni van 15.30 - 16.30 uur bij Embassy of Dutch Creativity, Plage Long Beach.

Tijdens de matchmaking sessie zullen diverse componisten, publishers, muziek producers en muzikanten aanschuiven bij regisseurs en producenten voor een kennismaking, het pitchen van muziek of om over de business te praten. Onder meer J. Walter Thompson Turkije, R/GA New York hebben inmiddels bevestigd.

 

Van harte welkom!

Ben je geïnteresseerd om ook aan te haken vanuit de marketing-, communicatie-, creatieve en/of reclame-industrie? Stuur een bericht naar maartje.glas@bumacultuur.nl

We hebben deze sessies eerder georganiseerd in Berlijn en in Los Angeles met onder meer zoals BBH London, McCann, Adidas, Energy BBDO, VCCP, 72andSunny en King James Group; en elk jaar ontstaan er interessante samenwerkingen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Laliberte

Very valuable information, it is not at all blogs that we find this, congratulations I was looking for something like that and found it here https://www.upsers.online/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in