Overslaan en naar de inhoud gaan

ING is weer hoofdsponsor van WK vrouwenvoetbal en brengt hardwerkende spelers in beeld

De Oranje Leeuwinnen zijn overal. In een pindakaasspotje, shampooreclame en ook in een campagne van ING.

ING komt met een campagne voor het wereldkampioenschap vrouwenvoetbal. Hiermee wil de bank zijn rol als hoofdsponsor benadrukken en de hardwerkende dames ondersteunen. Maar ING is niet de enige; andere partners van de KNVB pakken ook flink uit tijdens dit WK.

related partner content for mobile comes here

Rocken

De sponsorschap voor de Oranje Leeuwinnen komt niet zomaar uit de lucht vallen. ING ondersteunt de KNVB en het Nederlands elftal al jaren. In 2017 besloot de geldschieter om zich meer te focussen op het vrouwenvoetbal. Zo had ING speciale aandacht voor het EK in 2017 en dat geldt ook voor het aankomende WK, waar de bank wederom hoofdsponsor is.

De campagne ‘Niets houdt ons tegen’ is sinds zaterdag (na de uitzwaaiwedstrijd tegen Australië) live. Het filmpje volgt de dames tijdens hun voorbereidingen op het WK. De spelers trainen keihard en op de achtergrond klinkt het nummer ‘Woman’ van de Australische rockband Wolfmother, wat zorgt voor een extra heldhaftig beeld. 

Emoji

De campagne bestaat uit verschillende onderdelen. Door heel Nederland verschijnen geanimeerde beelden van de wedstrijden op abri's. Deze past ING live aan, en plaatst die ook op social media. ING maakt tevens een emoji van een vrouwelijke leeuw voor WhatsApp. En de bank produceert vijf video's met Touzani FC. Hierin leren kijkers de spelers - Merel van Dongen, Danielle van de Donk, Lineth Beerensteyn, Lieke Martens en Jackie Groenen -  kennen. De video’s zijn te zien op het YouTube-kanaal ING Only Football.

Een video van de YouTube-serie ING Only Football

De Oranje Leeuwinnen zijn overal

Vrouwenvoetbal wordt steeds populairder. Merken staan in de rij voor een campagne met de Oranje Leeuwinnen. Zo heeft Nike een nieuw tenue  ontworpen met daarop een tulp. Ook lanceert het sportmerk een nieuw hoofdstuk van de 'Just Do It'-campagne. 

Nike onthult nieuw WK 2019-tenue van de Leeuwinnen

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

'Just Do It'- campagne voor het WK vrouwenvoetbal

Calvé komt met 16 verschillende potten pindakaas met de namen van de speelsters. Bij Blokker kan men poppetjes voor de OranjeLeeuwinnen-voetbaltafel sparen.

Tafelvoetbal van Blokker

KPN organiseert een consumentenactie en daarnaast is het partner van de YouTube-serie 'Leeuwinnentalk'. En shampoomerk Andrélon brengt een Limited Edition Sport Care & Fresh shampoo en conditioner uit.

Leeuwinnentalk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in