Duyvis kiest voor DDB Unlimited
Duyvis heeft na een bureauoriëntatie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling met als doel het merk 'te…
Duyvis - bekend van onder meer Borrelnootjes en Tijgernootjes - heeft de ambitie haar merkleiderschap te onderstrepen. Hiervoor wordt in samenwerking met DDB Unlimited een nieuwe strategie en campagne ontwikkeld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Robin de Bruijn (Head of Marketing Snacks Benelux PepsiCo): 'We willen ons iconische merk Duyvis revitaliseren met een duurzame groeistrategie. DDB Unlimited heeft ons overtuigd met hun performance propositie.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBekendst is nog altijd de 'Duyvis. Als er een fuif is'-campagne met Gerard Cox, die ooit door Kuiper & Schouten werd ontwikkeld. Ook in latere campagnes werd 'de fuif' van stal gehaald. Het is nog niet bekend of DDB doorborduurt op dit thema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid