Overslaan en naar de inhoud gaan

Duyvis kiest voor DDB Unlimited

Duyvis heeft na een bureauoriëntatie DDB Unlimited gekozen voor strategie- en campagneontwikkeling met als doel het merk 'te…
Duyvis
Duyvis

Duyvis - bekend van onder meer Borrelnootjes en Tijgernootjes - heeft de ambitie haar merkleiderschap te onderstrepen. Hiervoor wordt in samenwerking met DDB Unlimited een nieuwe strategie en campagne ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Robin de Bruijn (Head of Marketing Snacks Benelux PepsiCo): 'We willen ons iconische merk Duyvis revitaliseren met een duurzame groeistrategie. DDB Unlimited heeft ons overtuigd met hun performance propositie.'

Bekendst is nog altijd de 'Duyvis. Als er een fuif is'-campagne met Gerard Cox, die ooit door Kuiper & Schouten werd ontwikkeld. Ook in latere campagnes werd 'de fuif' van stal gehaald. Het is nog niet bekend of DDB doorborduurt op dit thema. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in