Overslaan en naar de inhoud gaan

Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters starten bureau Confidant Partners

Bureau richt zich op 'de dilemma’s in de boardroom' van bestuurders, commissarissen en directeuren.
Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters
Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters
Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters
Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters

Frans van der Grint, Sabine Post-de Jong en Jeroen van Seeters zijn een nieuw bureau voor strategisch communicatieadvies gestart, Confidant Partners. Ze richten zich op de 'board', bestuurders, commissarissen en directeuren.

related partner content for mobile comes here

De drie topadviseurs stapten in oktober vorig jaar op bij Hill+Knowlton Strategies, waar ze adviseerden over impactvolle, complexe en kritische cases, meest fusies en overnames. Frans van der Grint, door het FD omschreven als de belangrijkste PR-adviseur van het Nederlandse bedrijfsleven, begon samen met Sabine Post-de Jong daarna Confidant Partners, Jeroen van Seeters sluit zich 1 december  2019 als derde managing partner aan.

Het nieuwe bureau heeft het advies niet gestructureerd rond communicatiedisciplines, maar richt zich op de businessgebieden en vraagstukken van bedrijven. ‘Leiders hebben de constante uitdaging om groei van hun bedrijven te waarborgen en zich te wapenen tegen de meest complexe bedreigingen,’ zegt Frans van der Grint. Tegelijkertijd moeten ze zoveel mogelijk voldoen aan maatschappelijk verwachtingen. ‘Die uitdaging vormt het hart van onze adviespraktijk.’

De adviesteams van het nieuwe bureau zijn samengesteld uit een selectie van ‘bewezen top-professionals’. Ze kenmerken zich door een onafhankelijke aanpak, die belangrijk is in een wereld van populaire meningen, aldus Sabine Post - de Jong: ‘Wij geloven in de kracht van gedurfd, persoonlijk advies. Met de juiste balans tussen persoonlijke betrokkenheid en de afstand die nodig is.’

Confidant Partners is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas en wordt woensdag 29 mei officieel gepresenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Frank Regtvoort

Hét congres thema voor Logeion C-day zou ik zeggen: 'Niet gestructureerd rond communicatiedisciplines', wel bedrijven naar hún (manifeste en latente) vraag toegevoegde communicatiewaarde leveren. Want alleen dan kun je als communicatieprofessional een organisatie helpen om in de contexten van een de eigen organisatie van passende betekenis te zijn. (Wat communiceren betekent. Uitgeverij Nobelman, 2019.)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in