Overslaan en naar de inhoud gaan

Dompel je onder in creativiteit

Jan Rijkenberg en Robin van der Kaa geven hun visie op creativiteit en het festival in Cannes
Partner
Embassy of Dutch Creativity

This year we celebrate the 5th edition of the Embassy of Dutch Creativity,the Dutch creative trade mission, taking place during the Cannes Lions Festival. The mission is to inspire the global creative community with the Dutch spirit of innovation and entrepreneurship and Amsterdam’s creative DNA: open-minded, multicultural and interdisciplinary.

Lees meer

Our ambassadors, a collective of award-winning creative leaders across all disciplines, invite you to join meaningful exchanges and social fun at our space at the beach. Our aim is to connect with global talent, clients, partners and media and dream up exciting collaborations over a cold drink.

Lees minder
boulevard de la croisette
boulevard de la croisette

Waarom het goed is om jezelf - letterlijk en figuurlijk - onder te dompelen in creativiteit

Ieder jaar is gedurende een van de laatste weken van juni, de Zuid-Franse badplaats Cannes de internationale hoofdstad van de reclamewereld. In en om rond het Palais vinden workshops, presentaties en natuurlijk netwerkevenementen plaats. 

De Embassy of Dutch Creativity is in juni voor de vijfde keer aanwezig in Cannes om de unieke kenmerken van de Nederlands creatieve industrie voor het internationale voetlicht brengen. Ook is de missie om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen. 

De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette en ligt daarmee tussen grote spelers als Google, Facebook, Youtube en Twitter en tussen andere drukbezochte activiteiten tijdens het Cannes Lions Festival. Voor meer informatie over het programma van de week, bezoek http://embassyofdutchcreativity.com/

In aanloop naar de jubileumeditie van de Embassy of Dutch Creativity geven Jan Rijkenberg, CEO / Founder of the BSUR Group en Robin van der Kaa, Brand Manager of Sizzer Amsterdam hun visie op creativiteit en het festival in Cannes. Bekijk de video hier:

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ronald

Check here : https://www.psiphon.onl

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Embassy of Dutch Creativity

This year we celebrate the 5th edition of the Embassy of Dutch Creativity,the Dutch creative trade mission, taking place during the Cannes Lions Festival. The mission is to inspire the global creative community with the Dutch spirit of innovation and entrepreneurship and Amsterdam’s creative DNA: open-minded, multicultural and interdisciplinary.

Lees meer

Our ambassadors, a collective of award-winning creative leaders across all disciplines, invite you to join meaningful exchanges and social fun at our space at the beach. Our aim is to connect with global talent, clients, partners and media and dream up exciting collaborations over a cold drink.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in