Dat Dream Crazy van Nike Grand Prix’ gaat winnen, is een inkopper. Maar welk Nederlands werk maakt kans? ‘In Cannes gelden andere wetten.’
Speciale Cannes 2019-editie van de YouTube Ads Leaderboard, gemeten tot juni.
Onder meer werd de Producers Award gewonnen.
Vijf Leeuwen voor Nederland.
[VIDEO] Jonge Honden en RA*W in gesprek met Yvonne Prins over creativiteit, gendergelijkheid en diversiteit.
Yvonne van Bokhoven ging op 'jury duty' en deelt de belangrijkste lessen uit de campagnes en de discussies met vakgenoten.
Ondanks 13 nominaties was er geen Leeuw voor Nederlandse campagnes.
Cannes Lions festival tips en adviezen. Hoe haal je het maximale uit je Cannes-bezoek? Wat moet je wel of juist niet doen?
De Embassy is in juni voor de vijfde keer aanwezig tijdens het Cannes Lions Festival.
Jan Rijkenberg en Robin van der Kaa geven hun visie op creativiteit en het festival in Cannes
Ana Henriques(TUI & Kras), Esther Oostrom (Aegon Nederland, Henriette van Swinderen (Bond Van Adverteerders/BVA) en Nathalie Lam over Cannes
De eerste shortlists van Cannes Lions zijn binnen: voor Outdoor, Print & Publishing, Design, Film Craft, Health & Wellness en Pharma.
Nederlandse bureaus zijn genomineerd in Digital Craft, Entertainment, Entertainment for Music, Entertainment for Sports en Glass.
Dit jaar zitten er meer vrouwen dan mannen in de Nederlandse jury.
De meeste nominaties in media.
[VIDEO] Mensen van de JongeHonden en RA*W kijken in samenwerking met Embassy of Dutch Creativity vooruit naar deze Cannes-editie.
Film Leeuwen worden morgenavond uitgereikt.
[VIDEO] Embassy of Dutch Creativity is bij het RTL/BrandDeli event #startwiththem, waarbij juniors senior vakgenoten interviewen.
Eerste vier Leeuwen zijn binnen voor Nederlandse bureaus.
David Droga van Droga5 en Brian Whipple van Accenture Interactive spraken vandaag in Cannes over de meest bewogen bureaufusie van het jaar.
[VIDEO] Embassy of Dutch Creativity update woensdag.
De meeste nominaties zijn er in Brand Experience & Activation: acht.
P&G en Facebook hebben ook hun steun uitgesproken aan Free The Work, dat door initiatiefnemer Alma Har’el in Cannes werd gelanceerd.
Laatste dag in Cannes, laatste kans op Leeuwen.
Een bronzen Leeuw voor Nederland op laatste avond
Burger King bewijst dat consumenten ervaringen prefereren boven simpelweg korting. De marketingbazen van BK ‘traden op’ in Cannes.
Onderzoek van McKinsey laat zien CMO’s zich moeten realiseren dat de CEO de kampioen is. ‘Behandel hem of haar zo.’