Overslaan en naar de inhoud gaan

Yvonne Prins (UM & VEA): 'Ik zie steeds meer creatieve vrouwen'

[VIDEO] Jonge Honden en RA*W in gesprek met Yvonne Prins over creativiteit, gendergelijkheid en diversiteit.
Yvonne Prins
Yvonne Prins

Donderdag, de vierde dag van het festival in Cannes. Jonge Honden en RA*W Advertisers drinken een kopje koffie met Yvonne Prins Chief Product & People bij UM Nederland en VEA-bestuurslid. Wat viel Yvonne op toen ze hier aankwam in Cannes? Wat is Yvonne's advies voor het festival voor deze jonge creatieven? Een videoverslag vanaf het strand van de Embassy of Dutch Creativity over het festival, creativiteit, gendergelijkheid en diversiteit.

related partner content for mobile comes here

​​​​​​​De Embassy of Dutch Creativity

De Embassy of Dutch Creativity is dé creatieve handelsmissie van de verzamelde Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. De Embassy heeft als doel om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen.

De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette en ligt daarmee middenin de drukbezochte plekken tijdens het Cannes Lions Festival. De Embassy wordt ondersteund door branche- en beroepsorganisaties zoals ADCN, BVA Bond Van Adverteerders, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, DuPho, IAA Nederland, Orange Lions, SAN en VEA en diverse vooraanstaande bureaus, mediapartijen en merken. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in