Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentmanagementbureau Crossphase gaat samenwerking aan met Robocopy

Samenwerking heeft betrekking op het ontwikkelen van gespreksstof, scenario’s en dialogen voor voice assistants en chatbots.
chatbot
chatbot

Met de samenwerking speelt Crossphase naar eigen zeggen in op de spectaculaire groei die het gebruik van chatbots en voice assistants gaat doormaken. Zo voorspelt Gartner dat chatbots in 2020 85% van alle klantcontacten zullen verzorgen, terwijl Juniper een ruime verdubbeling verwacht van het aantal voice assistants (van 3,25 miljard nu naar 8 miljard in 2023). 

related partner content for mobile comes here

Volgens Rutger Plak, oprochter van Crossphase, draagt de inzet van voice assistants en chatbots niet alleen bij tot tevredener klanten,  maar levert de conversaties die met de technologieën worden gevoerd  organisaties ook waardevolle inzichten op. 'Door naar de data te kijken, ontdek je nieuwe en bestaande klantbehoeften,' verklaart Plak, die verwacht dat binnen afzienbare tijd het aantal Conversation Designers even groot zal zijn als het aantal UX-Designers

Gespreksstof

In een opleidingstraject dat is afgestemd met Robocopy zullen de medewerkers van Crossphase de komende tijd worden bijgespijkerd. Belangrijk voor het ontwikkelen van gespreksstof, scenario’s en dialogen voor voice assistants en chatbots, is dat medewerkers een zowel het kunstmatige als het menselijke brein goed begrepen worden. Plak: 'We willen organisaties laten zien en ervaren wat bijzondere content kan betekenen voor een organisatie. Dankzij voice assistants en chatbots kunnen ze datagedreven inzichten gebruiken om hun business te versnellen.' 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in