Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Content gaat richting voice en hyperpersonalisatie. En dat vraagt om mensen met andere skillsets'

De toekomst van contentmarketing volgens Michael Redbord, general manager 'Service Hub' bij HubSpot.
Michael Redbord
Michael Redbord

Wie HubSpot zegt, zegt inbound marketing. Het Amerikaanse technologiebedrijf stond in 2006 aan de basis van deze filosofie, die een reactie was op de traditionele marketing die was gebaseerd op push. Belangrijker dan het mediageweld dat een bedrijf loslaat op het publiek, is de vraag of de inhoud van de boodschap aansluit op de behoefte van de doelgroep.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jos Wabeke

artdirector + copywriter +

Smith

I am really happy to say it’s an interesting post to read . I learn new information from your article https://www.tutuapp.software/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in