
Op dinsdag haalde Nederland verschillende shortlists. Dit zijn de nominaties:
Creative data
Car-2-Bike van Veloretti Bikes, een inzending van Veloretti zelf.
Snelweg sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
Creative strategy
Geen shortlist notering.
Wel genomineerd: Ha(u)te couture van Diesel, een campagne van Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam
Direct
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam
Ook weer vermeld: Ha(u)te couture van Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam
Media
2x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam
PR
2x Oceans week – AB Inbev – Wieden+Kennedy Amsterdam
The biggest secret diet – Albert Heijn ism Diabetes Fonds – TBWA#Neboko
Social & Influencer
Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam
Vermelding: Be a follower side:bizz – Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam
MediaMonks staat drie keer op de shortlist voor Berliner VerkehrsBetriebe - Mind The Gap in PR Lions en Direct Lions (2x). Ook vinden we MediaMonks nog terug op de shortlist voor Aeromeico: People Are The Places.
Nederland wist gisteren op de eerste avond geen Leeuwen te winnen.
Alles over Cannes in het dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee