Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 13 keer op de Cannes-shortlist op dinsdag

De meeste nominaties in media.
Cannes
Cannes

Op dinsdag haalde Nederland verschillende shortlists. Dit zijn de nominaties:

Creative data
Car-2-Bike van Veloretti Bikes, een inzending van Veloretti zelf.
Snelweg sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)


Creative strategy
Geen shortlist notering.

Wel genomineerd: Ha(u)te couture van Diesel, een campagne van Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Direct
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Ook weer vermeld: Ha(u)te couture van Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


Media
2x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
We are an airline – KLM – DDB Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam


PR
2x Oceans week – AB Inbev – Wieden+Kennedy Amsterdam
The biggest secret diet – Albert Heijn ism Diabetes Fonds – TBWA#Neboko


Social & Influencer
Awaken the phantom – film – Nike Football – Wieden + Kennedy Amsterdam
Car commercial to go – Centraal Beheer – DDB Amsterdam

Vermelding: Be a follower side:bizz – Diesel, Publicis Italy met medewerking van Sizzer Amsterdam


MediaMonks staat drie keer op de shortlist voor Berliner VerkehrsBetriebe - Mind The Gap in PR Lions en Direct Lions (2x). Ook vinden we MediaMonks nog terug op de shortlist voor Aeromeico: People Are The Places.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in