Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Mark Stockx (Twitter) in gesprek met jonge creatieven

[VIDEO] Embassy of Dutch Creativity is bij het RTL/BrandDeli event #startwiththem, waarbij juniors senior vakgenoten interviewen.
Embassy2
Embassy2

De tweede dag van het festival in Cannes. RTL BrandDeli presenteert #startwiththem. Juniors interviewen senior vakgenoten. In deze video praten vertegenwoordigers van JongeHonden en RA*W uitgebreid met Mark Stockx, Senior Director EMEA Sales van Twitter.

Wat is het advies van Mark voor jonge creatieven? Hoe halen ze het beste uit het festival? En over Twitter: Hoe kunnen merken het platform het beste gebruiken? Conflicteert de talkability van Twitter met creativiteit? Een inspirerend gesprek tussen jong talent en Mark Stockx over Cannes, Twitter en creativiteit.

Korte video:

related partner content for mobile comes here

De Embassy of Dutch Creativity vertegenwoordigt de gehele Nederlandse creatieve industrie tijdens het Cannes Lions Festival, varierend van brands, advertising, digital, design, muziek, fotografie en film. De 5e editie van deze handelsmissie is centraal gelegen aan de Boulevard de la Croisette in het hart van het festivalterrein. Meer informatie.

De hele video hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in