Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn alle winnaars van de Programmatic Awards 2019

In een uitverkocht Pakhuis West zijn de Programmatic Awards 2019 uitgereikt.
Anne Bouwman
Anne Bouwman

Grote winnaar was dit jaar Greenhouse, dat maar liefst drie awards in ontvangst mocht nemen, waaronder die van Data-Driven Creative voor TOTO en Activatie/Performance Campagne voor SEAT. Greenhouse-medewerker Carola Hoeven is uitgeroepen tot Programmatic Rising Star.

related partner content for mobile comes here

De vakjury constateerde een duidelijke verhoging in de kwaliteit van de ingestuurde cases. Juryvoorzitter Sabrina Schmidt: ‘Bij de bijna honderd ingezonden caess zagen we veel dynamische creatives, maar wat ons bovenal opviel was de actualiteit van de gebruikte data, alle automatisering die daaromheen is opgezet en de toename in performance.’

Positief is volgens Schmidt ook  dat de samenwerking tussen adverteerders, mediabureaus, uitgevers en hun partners in veel gevallen aan de basis staat van succes.

Hieronder de uitslagen met onderbouwende quotes vanuit de jury met voorzitter Sabrina Schmidt (AppNexus en voorzitter Taskforce Programmatic bij IAB).

Winnaars Programmatic Talent Awards 2019

•             Programmatic Campagne Manager – Tom Veenhuijsen – Reprise

•             Programmatic Rising Star – Carola Hoeven – Greenhouse

•             Data Hero – Melanie Exmann – Reprise

•             Programmatic Sales Evangelist – Anne Bouwman – Sanoma

Winnaars Programmatic Campagne Awards 2019

•             Branding/Awareness – Yarden: Jongerencampagne – Tomorrowmen

•             Activatie/Performance – SEAT Arona: Game, set, we got a match! – Greenhouse & Mediacom

•             Data-Driven Creative – TOTO: Betting on relevance – Greenhouse

•             Digital Out Of Home – PepsiCo: Taste Challenge – Exterion Media/ OMD/ Resono/ Platform161

•             Full Funnel – Ziggo: Neem je tv lekker mee, met Ziggo GO – OMD Nederland

Winnaars Programmatic Solution Awards 2019

•             Innovatieve Format – ADR NIEUWS APP: Dynamic audio campaign – GroupM

•             Tech & Measurement – Single Tag Programmatic Solution – Refinery89

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in