Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe koers voor Kruidvat: meer actie, meer herkenning

Op het eerste oog lijkt het one out of many Kruidvat-campagnes. Maar in werkelijkheid moet dit het begin van een nieuwe koers voorstellen.

Zonnebrand van het Kruidvat, vest om de heup en een potje pindakaas; landgenoten zijn van mijlenver te herkennen op vakantie. Daar speelt Kruidvat op in. De campagne, opgezet door DDB Unlimited/Eigen Fabrikaat, is een knipoog naar Hollandse gebruiken en gewoontes, én het begin van een nieuwe communicatiestrategie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Strontjekontje

Ik zou er mijn hond niet laten schijten... In dat kruidvat.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in