Overslaan en naar de inhoud gaan

Alzheimer Nederland brengt 'mensen om wie het gaat' in beeld

Nieuwe merkcampagne én pay-off: ‘Daar zorgen wij voor’.

In de nieuwe campagne is gekozen voor een benadering die verschillende kanten van Alzheimer Nederland laat zien. Daarbij is gekozen voor een documentaire-achtige aanpak. ‘Want de impact van het werk van Alzheimer Nederland voel je het beste als je de mensen om wie het gaat in beeld brengt en een duidelijke boodschap achterlaat bij het publiek.’

related partner content for mobile comes here

Luisterend oor

Patricia Kerckhoff, hoofd Marketing, Corporate Communicatie en Data Intelligence Alzheimer Nederland: ‘Met deze campagne laten we onze leidende rol zien: we zoeken naar een oplossing, tonen voor wie en waarvoor we op de barricades staan en hoe we betrokkenen én het brede publiek ondersteunen en informeren rondom dementie. We willen altijd kunnen zeggen ‘daar zorgen wij voor’. Of dat nu een luisterend oor is, een persoonlijk advies, financiële ondersteuning van onderzoek of een noodklok die moet worden geluid.’

Credits

Klant: Alzheimer Nederland
Verantwoordelijken bij klant: Patricia Kerckhoff, Henriëtte Brons, Lineke Awater
Bureau: Born05
Strategie & Creatie: Dennis van Vugt, Harm Balvers
Account: Laura Meerstadt
Regie: Aaron van Valen
Productie: Ushani Karunadasa (de Haaien), Romke Janssen (Born05)
Muziek: Erik-Jan Grob

Zie hier de campagnes: onderzoek, geheugentest,  noodklok

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in