Overslaan en naar de inhoud gaan

Chris Zegers laat Nederland kennismaken met ‘Mijn Zwitserleven Gevoel’

Campagne inspireert om zelf de regie te nemen over je inkomen voor later.

Zwitserleven borduurt al jaren voort op campagnes over het Zwitserleven Gevoel. Het onbezorgde gevoel dat je jouw inkomen voor later goed hebt geregeld. In 1985 werd het Zwitserleven Gevoel gelanceerd. Met de nieuwe campagne verschuift Zwitserleven het accent naar Mijn Zwitserleven Gevoel. Hierin roept de verzekeraar Nederlanders op om zelf de regie te nemen en in actie te komen voor een eigen financieel onbezorgde toekomst.

related partner content for mobile comes here

Boegbeeld

MijnZwitserleven is een persoonlijke online omgeving die eerder dit jaar is geïntroduceerd voor deelnemers met een pensioenregeling bij Zwitersleven. Hiermee geeft de verzekeraar deelnemers een beter inzicht in de eigen pensioenopbouw, dat van de eventuele partner en de verwachte toekomstige uitgaven.Tevens biedt de online omgeving de mogelijkheid om eventuele tekorten, bij voorkeur samen met een adviseur, aan te vullen.

In de campagne vertelt het bekende Zwitserleven-boegbeeld Chris Zegers over zijn persoonlijke Zwitserleven Gevoel. Dat blijkt bij hem vooral te zitten in de kleine momenten: Het gevoel van vrijheid, helemaal in het nu zijn en onbevangen genieten van elke dag. Behalve een tv-commercial omvat de campagne de inzet van online- en social media.

Bureau: DFFRNT MEDIA
Productie: Pink Rabbit (regie: Ismael Ten Heuvel)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Mireille Lampe

Adfo. respecteer de makers in het vak. en zet de credits correct neer.

Jeroen Tielens

Adformatie, Campagne is volledig op conto van Zwitserleven en DFFRNT MEDIA. De genoemde samenwerking met een ander bureau is niet (meer) bestaand.

Erik

Dat er hier wordt gevochten om de credits van zo'n stukje absolute middelmatigheid. Had liever een interessant concept neergelegd.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in