Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes Amsterdam stelt Marc Pieterse aan als head of strategy

Hij werkte eerder als strategy director bij Ogilvy en N=5.
Marc Pieterse
Marc Pieterse
Marc Pieterse
Marc Pieterse

Marc Pieterse is head of strategy geworden bij SuperHeroes Amterdam. Hij was al anderhalf jaar als interim verbonden aan het bureau en hield zich bezig met campagnes voor Netflix, Essent, ASUS, Swapfiets. Hij deed dat het eerste jaar als strategy director en de laatste zes maanden als ‘head’. Die functie vervult hij nu op vaste basis.

related partner content for mobile comes here

Pieterse werkte eerder als strategy director bij Ogilvy en N=5, waar hij de vaste hand was op het merk Telfort. Dit werd omgevormd van platte prijsvechter naar rijk voordeelmerk. Daarvoor werd hij bekroond met een Gouden Effie. 

Pieterse denkt dat zijn ervaring als merkstrateeg goed samengaat met de digitale achtergrond van SuperHeroes en zal de combinatie leiden tot vernieuwing en effectieve campagnes. ‘Er gebeurt zoveel in de wereld van reclame en hier wordt die verandering echt omarmd. We noemen onszelf inmiddels, met een dikke knipoog,  het ‘post-advertising ad agency’.' 

Founder en managing director Django Weisz Blanchetta zegt dat het Amsterdamse strategieteam met Pieterse aan het roer ‘hard aan het accelereren’ is. Volgens hem is SuperHeroes met een nieuw ontwikkelde strategisch-creatieve aanpak ‘zowel in Nederland als internationaal impact aan het maken’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in