Overslaan en naar de inhoud gaan

Leer van legendes

Het nieuwste boek door TBWA topman Jean-Marie Dru 'Thank you for Disrupting'. Download de gratis preview
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Thank you for disruption staple of books
Thank you for disruption staple of books

Jean-Marie Dru, Chairman van TBWA\Worldwide en erkend autoriteit op het gebied van Disruption, heeft zijn zevende boek uitgebracht genaamd Thank You For Disrupting: The Disruptive Business Philosophies of the World’s Great Entrepreneurs.

Oprah Winfrey, Jeff Bezos, Larry Page, Sergey Brin, Zhang Ruimin, Marc Benioff, Jack Ma en Steve Jobs. Je denkt wellicht dat je daar alles al over hebt gelezen maar niets is minder waar. Dru beschrijft in totaal 25 toonaangevende ondernemers, die hij ‘disruptieve bedrijfsbouwers’ noemt, als creatieve denkers. Hij richt zich niet zozeer op hun grote prestaties maar vooral op de manier waarop zij lang bestaande systemen in de bedrijfswereld significant hebben veranderd.

We hebben volgens Dru elke dag en overal Disruption nodig om onze collectieve toekomst vorm te geven. Als inspiratie en voorbeeld profileert Dru daarom deze 25 mannen en vrouwen, elk met een diep verlangen om dingen continu te transformeren. “I hope these lessons from today’s most influential business leaders and thinkers will continue to inspire others to liberate the creative potential within them and unleash their own disruptive thinking for generations to come.”

 

Thank you for disrupting book photo

“Most readers will never start a billion-dollar company, but they can easily pick up a few brilliant principles and original ideas from this book that will change the course of their next product launch, or their leadership style, or their career,” aldus Richard Narramore, executive editor bij John Wiley & Sons.

Waar wacht je nog op? Grijp je kans en lees over deze originele principes en start disrupting!

Jean-Marie Dru stond bij TBWA\ aan de bakermat van The Disruption Company, en in zijn eerdere boeken zijn vele van de succescases beschreven. Dru was in 1992 de eerste die het woord Disruption® in positieve zin gebruikte en toepaste binnen de bedrijfswereld. In dit boek verlegt hij de blik in een ode aan grootse ondernemers.

Troy Ruhanen, CEO van TBWA\Worldwide: “(…) It will leave you energized and inspired. Thank you, Jean-Marie, for Disrupting.”

Thank You For Disrupting is over 2 weken ook in Nederland/Europa te krijgen. Download alvast een preview en laat je inspireren.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in