Overslaan en naar de inhoud gaan

Frekkel loopt weg met goud bij ADCN

“It’s a small dog, a small wet dog” met die hint onthulde ADCN voorzitter Mervyn ten Dam de keuze van de ADCN leden voor hun Gouden…
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Staatsloterij Oudejaarstrekking - Frekkel
Staatsloterij Oudejaarstrekking - Frekkel

Een grote meerderheid koos voor de commercial van de Staatsloterij en TBWA\NEBOKO. Een opvallende bekroning op een avond waarbij de grotere massamediale campagnes veelal naast het edelmetaal grepen. Een bijzondere bekroning ook, omdat het de enige Lamp is die door de leden van de ADCN wordt toegekend aan hun favoriete werk. De commercial met het verhaal van Frekkel, een lelijk hondje met een mooie boodschap, werd eerder dit jaar al bekroond met de Gouden Loeki. Het is uitzonderlijk dat een commercial door zowel het Nederlandse publiek als de ledenjury van de ADCN als favoriet wordt aangewezen. 

Arno de Jong, Directeur Brands & Portfolio Nederlandse Loterij: ‘”Voor ons telt die prijs van het publiek, onze klanten, natuurlijk het zwaarst. Maar met de erkenning van de creatieven, toch het meest kritische publiek, krijgt hij vanavond wel echt een gouden randje. Een avond waarop je je, met nog eens twee lampen voor Toto, voor even echt als een koning voelt”. 
 

Staatsloterij Oudejaarstrekking - Frekkel

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in