Overslaan en naar de inhoud gaan

Nishant Dogra wordt CXO bij TBWA\NEBOKO

Met directe ingang is Nishant Dogra (33) benoemd tot Chief Experience Officer (CXO) bij TBWA\NEBOKO
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Nishant Dogra
© Nishant Dogra
Nishant Dogra
© Nishant Dogra

Nishant treedt toe tot het management van TBWA\NEBOKO en blijft daarnaast leidinggeven aan TBWA\MOBILE.

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: ‘Waar merken hun aantrekkingskracht naar consumenten proberen te vergroten, speelt de klantervaring een cruciale rol. Door de customer experience centraal te stellen in ons denken, geloven we dat we onze klanten en hun merken kunnen helpen om daar op een disruptieve en creatieve manier meer effectiviteit te realiseren. Nishant heeft de perfecte eigenschappen en achtergrond om leiding te geven aan dit transformatieproces’.

Nishant Dogra: ‘De afgelopen jaren heb ik binnen TBWA\NEBOKO ervaren hoe vanuit één huis verschillende disciplines (Merk, Content, Data/CRM en Digitale Productie) naadloos kunnen samenwerken met optimale resultaten. Holistisch experience design is hierbij van cruciaal belang, waarbij alle touchpoints op een juiste manier worden geïntegreerd en geoptimaliseerd. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om in mijn nieuwe rol de wereld van customer experience te koppelen aan het disruptieve gedachtegoed van TBWA\NEBOKO’.

Nishant Dogra startte in 2010 met Mobile Strategy. Een full service digitaal bureau dat merken helpt om mobile-first experiences te realiseren. In 2014 nam TBWA een belang in het bedrijf, dat vervolgens werd omgedoopt in TBWA\MOBILE (www.tbwamobile.com). Sinds jaren heeft het bedrijf een plaats veroverd in de Deloitte Fast50, Gazelle en Deloitte Fast500 (Europa). Onder de klanten behoren o.a. ExxonMobil, adidas, Hunkemöller, Rituals, Generator en Decathlon.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in