Overslaan en naar de inhoud gaan

L'Oréal wil merken Mugler en Azzaro kopen

Mugler en Azzaro, nu eigendom van Clarins Group, zijn voornamelijk parfummerken.
Azarro pour Homme
Azarro pour Homme
© Clarins Group
Azarro pour Homme
Azarro pour Homme
© Clarins Group

Cosmeticaconcern L'Oréal wil de merken Mugler en Azzaro kopen van de huidige eigenaar Clarins Group. Het Franse bedrijf voert exclusieve onderhandelingen, heeft het dinsdag laten weten. Mugler en Azzaro zijn voornamelijk parfummerken.

related partner content for mobile comes here

'Parfums vormen het hart van onze groeistrategie in het luxe marktsegment. Wij zijn er blij om dat we Mugler en Azzaro toevoegen aan onze portefeuille', aldus Cyril Chapuy, hoofd van de luxe divisie. Hoeveel geld er mogelijk met de deal is gemoeid, heeft het bedrijf niet naar buiten gebracht.

Volgens L'Oréal hebben de twee merken een lange geschiedenis in parfumerie en mode. Mugler is bekend geworden met het parfum Angel dat volgens Clarins 'doet denken aan je kindertijd'. Azzaro bestaat al sinds 1978. Het eerste Azzaro-mannenparfum was speciaal ontworpen om bij vrouwen in de smaak te vallen zodat ze het voor hun mannen zouden kopen, aldus Clarins op de eigen website.

 

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in