Overslaan en naar de inhoud gaan

Maak je op voor hét customer experience event van 2019

Hoe kun je als professional jouw klant de juiste ervaring geven? Welke tools kunnen daarbij helpen? Kom naar Customer Experience in 1 Day!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Customer Experience in 1 Day
Customer Experience in 1 Day

Op donderdag 19 september 2019 staat hét Customer Experience event van het jaar weer voor de deur.

De volgende onderwerpen staan deze editie centraal:

  • Digitale CX
  • Marketing Technology
  • Branding
  • Customer Experience in B2B & B2C

Deze editie belooft weer een inspirerende dag te worden waarbij je kennis en ervaringen opdoet vanuit het vakgebied. Met doorlopende sessies, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch.

Sessies uitgelicht

  • Keynote: What would a punk rock version of CX look and feel like? - Adrian Swinscoe
  • Data driven besturen en optimaliseren van je klantreizen - Jolien Nelemans & Tamara Mom (De Volksbank)
  • CX bij de Bijenkorf, continue optimalisatie van de klantbeleving! - Ankie Straathof (de Bijenkorf)
  • Mobile First binnen CX, wat betekent dit voor een verzekeraar? - Patrick Vroklage (FBTO)
  • Keynote: Artificial Intelligence en de CX professional, vriend of vijand? - Dr. Lotte Willemsen

Bekijk het volledige programma >

Praktische zaken

  • Datum: 19 september 2019
  • Tijd: 09:45 - 17:00 uur 
  • Locatie: Spant! in Bussum
  • Prijs: €345,-

Wie slim is, meldt zich nu al aan!

Als kennispartners mogen wij €50,- korting bieden op een ticket voor Customer Experience in 1 Day. Gebruik de code BBSCX50. Meld je aan >

Zien we je op 19 september?

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in