Maak je op voor hét customer experience event van 2019
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Op donderdag 19 september 2019 staat hét Customer Experience event van het jaar weer voor de deur.
De volgende onderwerpen staan deze editie centraal:
- Digitale CX
- Marketing Technology
- Branding
- Customer Experience in B2B & B2C
Deze editie belooft weer een inspirerende dag te worden waarbij je kennis en ervaringen opdoet vanuit het vakgebied. Met doorlopende sessies, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch.
Sessies uitgelicht
- Keynote: What would a punk rock version of CX look and feel like? - Adrian Swinscoe
- Data driven besturen en optimaliseren van je klantreizen - Jolien Nelemans & Tamara Mom (De Volksbank)
- CX bij de Bijenkorf, continue optimalisatie van de klantbeleving! - Ankie Straathof (de Bijenkorf)
- Mobile First binnen CX, wat betekent dit voor een verzekeraar? - Patrick Vroklage (FBTO)
- Keynote: Artificial Intelligence en de CX professional, vriend of vijand? - Dr. Lotte Willemsen
Bekijk het volledige programma >
Praktische zaken
- Datum: 19 september 2019
- Tijd: 09:45 - 17:00 uur
- Locatie: Spant! in Bussum
- Prijs: €345,-
Wie slim is, meldt zich nu al aan!
Als kennispartners mogen wij €50,- korting bieden op een ticket voor Customer Experience in 1 Day. Gebruik de code BBSCX50. Meld je aan >
Zien we je op 19 september?
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid