Overslaan en naar de inhoud gaan

Food Cabinet lanceert label Good Food PR

Het nieuwe PR-label bedient foodmerken en -organisaties.
Laura Emous (l) en Samuel Levie van Food Cabinet
Laura Emous (l) en Samuel Levie van Food Cabinet
Laura Emous (l) en Samuel Levie van Food Cabinet
Laura Emous (l) en Samuel Levie van Food Cabinet

Food Cabinet breidt haar bureau uit met een apart label dat zich volledig richt op pr. Het speelt hiermee in op de groeiende vraag van foodmerken en organisaties naar pr.

related partner content for mobile comes here

Met dit label biedt Food Cabinet PR niet alleen als onderdeel van een bredere campagne, maar ook als aparte dienst. Zo is het mogelijk om klanten doorlopend te bedienen, en ook ad-hoc, inspelend op de actualiteit.

‘Pr is vaak een belangrijk onderdeel van onze campagnes geweest’, zegt Laura Emous, pr-specialist bij Food Cabinet. ‘We hebben in de afgelopen elf jaar een sterk netwerk van foodjournalisten en influencers opgebouwd en merken steeds meer dat onze klanten doorlopend met ons willen samenwerken aan een pr-strategie.’

De kracht van pr zit volgens Emous in blijvende zichtbaarheid.’ Daar gaan we als bureau meer merken en organisaties in ondersteunen.’

Food Cabinet start haar pr-label voor zowel commerciële merken en start-ups als ngo’s, overheden en stichtingen. Zeker als het om thema’s als duurzaamheid en gezondheid gaat is het voor organisaties van belang om scherp en transparant te communiceren, stelt het bureau.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in