Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention
Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.
![sportlife and hero cassis- somention](https://static.adformatie.nl/8ede4870-d69c-5f66-bed0-2cdd61f7dd2d/article/43/ba/43ba2bbd-f754-4935-aeca-878f015dd4b6/opening_image/opening_image_hero/SportlifexCassis_Adformatie_Banners_730x410.png)
![sportlife and hero cassis- somention](https://static.adformatie.nl/8ede4870-d69c-5f66-bed0-2cdd61f7dd2d/article/43/ba/43ba2bbd-f754-4935-aeca-878f015dd4b6/opening_image/opening_image_hero/SportlifexCassis_Adformatie_Banners_730x410.png)
Voor Sportlife gaat het bureau aan de slag om content te ontwikkelen die in lijn is met de “unexpected freshness” van het merk.
Veronique Visser, Sr. Brand Manager Refreshment: “Somention heeft laten zien dat ze het unexpected karakter van het merk Sportlife en onze uitdagingen begrijpt én in staat is dit door te vertalen naar content. Over de verschillende categorieën en pilaren heen heeft Somention een sterke creatieve paraplu neer weten te zetten. Ik kijk uit naar onze samenwerking en de verfrissende content die eruit gaat rollen!”
Voor Hero Cassis is de opdracht duidelijk: merkvoorkeur creëren bij de Gen Z doelgroep, waarbij de main focus komt te liggen op TikTok.
Sander Nuhoff, Head of Marketing: “Hero Cassis staat voor authenticiteit en plezier. In het pitchtraject heeft Somention laten zien dit niet alleen te begrijpen, maar ook dat ze nét dat stapje verder durven gaan, waardoor we dit jaar het volste vertrouwen hebben in knallende content! Ook het strategisch kader van Somention was sterk, goed uitgedacht en zorgde direct voor enthousiasme bij de betrokkenen uit ons team.”
Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid