Overslaan en naar de inhoud gaan

Oude rotten Boomkens en Rademaker starten nieuw bureau SunnySideUp

Veel reclame is creatief armoedig, stelt het duo dat daar verandering in wil brengen en 'per klus' is in te schakelen.
sunnysideup
Martin Boomkens (l) en Joost Rademaker.
sunnysideup
Martin Boomkens (l) en Joost Rademaker.

Martin Boomkens en Joost Rademaker starten het nieuwe reclamebureau SunnySideUp. Het ervaren duo belooft een snelle en projectmatige werkwijze en is zodoende per klus in te schakelen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Alexander Rutges

"Veel reclame is creatief armoedig" is wel een gewaagde uitspraak voor een bureau dat een bestaande naam kiest, nota bene van een videoproductiebedrijf.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in