Oude rotten Boomkens en Rademaker starten nieuw bureau SunnySideUp
Veel reclame is creatief armoedig, stelt het duo dat daar verandering in wil brengen en 'per klus' is in te schakelen.
![sunnysideup](https://static.adformatie.nl/30bbc336-9960-51d8-9aff-3041fec05a06/article/18/80/188034b6-0ea1-4649-b426-2b9448d765eb/opening_image/opening_image_pro_hero/sunnysideup.png)
Martin Boomkens (l) en Joost Rademaker.
![sunnysideup](https://static.adformatie.nl/30bbc336-9960-51d8-9aff-3041fec05a06/article/18/80/188034b6-0ea1-4649-b426-2b9448d765eb/opening_image/opening_image_pro_hero/sunnysideup.png)
Martin Boomkens (l) en Joost Rademaker.
Martin Boomkens en Joost Rademaker starten het nieuwe reclamebureau SunnySideUp. Het ervaren duo belooft een snelle en projectmatige werkwijze en is zodoende per klus in te schakelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid"Veel reclame is creatief armoedig" is wel een gewaagde uitspraak voor een bureau dat een bestaande naam kiest, nota bene van een videoproductiebedrijf.