Overslaan en naar de inhoud gaan

Raambekledingsmerk Coulisse kiest voor Cheil Benelux

Cheil heeft al een eerste activatie verzorgd voor het Nederlandse familiebedrijf.
Coulisse beeld
© Afbeelding: aangeleverd
Coulisse beeld
© Afbeelding: aangeleverd

Het Nederlandse familiebedrijf Coulisse, fabrikant van slimme raambekledingsoplossingen, heeft Cheil Benelux gekozen als nieuw creatief bureau. Aan de samenwerking is een korte oriëntatiefase vooraf gegaan. De eerste activatie van Cheil voor Coulisse was afgelopen week zichtbaar op de vakbeurs R+T in Stuttgart, Duitsland. 

related partner content for mobile comes here

Coulisse toonde hier een 360-graden-ervaring aan bezoekers om de slimme functies van zijn raambekleding te demonstreren. Die demonstratie moest wat anders worden dan 'de zoveelste productdemonstratiefilm', verklaart Catharina Idema als creative director van Coulisse. Het werd, zo maakt onderstaande casefilm van Cheil duidelijk, een live ervaring die de gebruiker duidelijk maakt welke pluspunten een oplossing van Coulisse biedt. 

Tim van der Sijde, managing director Cheil Benelux: 'Dit zijn de projecten waar we echt even onze tanden in mochten zetten, mede omdat zo’n 360-graden-productie weer om hele nieuwe vaardigheden vraagt, en we onze brede tech- en retailkennis mochten inzetten. Coulisse doet het anders. Een echte challenger dus. Daarom past Coulisse perfect bij Cheil en zijn we ook nog eens erg trots dat we dit hele project in-house hebben kunnen produceren.'

Adformatie publiceerde in november een interview met Van der Sijde over de nieuwe positionering van Cheil Benelux.

Credits
Klant: Coulisse
Verantwoordelijk bij klant: Catharina Idema
Bureau: Cheil Benelux
Creatie: Bart Breugem, Lamine Ndiaye, Ton van Jole
Account: Judith Langeslag
Retail experience: Richard Roest
Sound design: Amp.Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in