Overslaan en naar de inhoud gaan

180 breidt contentunit uit met bureau Re-Up

Pierre Humeau en Laurent François, oprichters van Re-Up, gaan 180 Content leiden als managing partners.
180 content
180 content

Bureau 180 breidt zijn contenttak uit met het team van internationaal socialmediabureau Re-Up, met expertise in de markt van luxe- en lifestyle merken. Oprichters van Re-Up, Pierre Humeau en Laurent François gaan 180 Content leiden als managing partners.

Re-Up werd in 2014 in Londen opgericht als een creatief bureau dat zich specialiseerde in social media en community-building binnen het segment van luxe merken. Het bureau heeft kantoren in Amsterdam en Parijs en werkt met klanten als Piaget, Hennessy, Dior, L'Oréal Professionnel Paris, Valentino Parfums, Fondation de la Haute Horlogerie en adidas.

related partner content for mobile comes here

Sander Volten, global ceo 180, prijst Re-Up om de 'creatieve kracht, intelligente tools, kennis van influencial en social marketing en snelle productievaardigheden'. 

Laurent François: 'We waren op zoek naar een volgende hoofdstuk om te profiteren van de kracht van een groter netwerk om onze ideeën en campagnes verder te brengen. Onze ideeën hebben ons nooit beperkt, maar de geografie of de omvang van sommige projecten waarvoor we pitchten wel. Deze barrières zijn nu opgeheven in onze nieuwe opzet als unit 180 Content.'
 

Eerder dit jaar breidde 180 zijn internationale model uit met nieuwe kantoren en nieuwe propositie. Ook werd de komst van Pol Hoenderboom en Marc Leurs aangekondigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in