Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkle Nederland begint B2B hub

'In de B2B-markt verwachten klanten de ervaring die zij ook gewend zijn als consument.'
Merkle Ned
Merkle Ned

Merkle Nederland brengt alle business-to-businessexpertise bij elkaar en begint een B2B hub. Merkle B2B moet bedrijven vooruit helpen in marketing, sales, commerce en service om digitale transformatie te versnellen. Arjen Hettinga, Gerard van den Dool en Stijn Statz leiden de nieuwe tak.

related partner content for mobile comes here

Binnen de B2B hub komen disciplines digital marketing & analytics, CRM en CX samen. Het team in Nederland gaat de Nederlandse markt bewerken voor internationale corporates. De 75 expert werken voor klanten als Microsoft, Vodafone, ASML, Stern, Midocean, CentralPoint, Youvia en Lease a bike.  

De B2B markt zit middenin een fundamentele digitale transformatie, zegt Hettinga. 'Door covid-19 is de digitalisering met zeven jaar versneld. In de B2B-markt verwachten klanten de ervaring die zij ook gewend zijn als consument. Voor de meeste bedrijven brengt dit nieuwe uitdagingen met zich mee, omdat velen nog op traditionele wijze hun business model en organisatie hebben ingericht. De B2B-markt is ook veel complexer, onder andere door de vele stakeholders die betrokken zijn bij een beslissingsproces.'

Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in