Overslaan en naar de inhoud gaan

Meubelfabrikant Habufa naar Media Reverse

Mediabureau gaat mediastrategie en -inkoop doen.
Habufa
Habufa

Meubelfabrikant Habufa, bekend van de formules Henders & Hazel, Xooon, Happy@Home en Coco Maison, heeft de mediastrategie en -inkoop sinds 1 januari 2021 onder gebracht bij full service mediabureau Media Reverse.

Habufa zocht naar de juiste partner om met haar labels een volgende stap te maken op het gebied van mediastrategie en -inkoop. Na een intensieve oriëntatie werd Media Reverse geselecteerd als nieuwe partner.

related partner content for mobile comes here

Jacqueline Stevens, marketingmanager van Habufa: 'Wij zijn een familiebedrijf dat continue op zoek is naar manieren om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die dat kunnen invullen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Media Reverse een partner die deze punten op de juiste manier invult.' 

Sjors Kroon, oprichter en directeur van Media Reverse: 'Wij zijn een zelfstandig, onafhankelijk en transparant bureau, ondernemerschap zit in ons bloed. Wij voelden dan ook snel de klik.' 

Sinds januari verzorgt Media Reverse online campagnes in Nederland en België. In maart is er een tv-campagne voor Henders & Hazel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in