Overslaan en naar de inhoud gaan

Raad eens wie de PR voor Weber-barbecues in Nederland gaat doen?

Weber Shandwick wint pitch voor ‘lokale’ markt, gaat zich richten op social media en influencermarketing.
Weber-barbecuen is geen mannenzaak alleen, blijkens deze promotiefoto van Weber
Weber-barbecuen is geen mannenzaak alleen, blijkens deze promotiefoto van Weber
Weber-barbecuen is geen mannenzaak alleen, blijkens deze promotiefoto van Weber
Weber-barbecuen is geen mannenzaak alleen, blijkens deze promotiefoto van Weber

PR- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland heeft de pitch voor de Nederlandse markt gewonnen voor de barbecues van Weber. Het bureau gaat de activiteiten op het gebied van social media en influencermarketing doen.

related partner content for mobile comes here

Weber-Stephen, het internationale concern op het gebied van barbecues, buitenkeukens en bijbehorende accessoires, organiseerde de pitch, omdat het een bureau zocht om de Nederlandse grillers verder te inspireren met lokale content.

Expertise en kennis 

Het had daarvoor in 2017 al een ‘barbecue-walhalla’ geopend van ruim 500m2 in Amersfoort. Daar zijn producten, accessoires en de services van Weber-Stephen te vinden en is er de Weber Grill Academy waar verschillende grillmeesters hun ervaring, tips & tricks delen.

Weber Shandwick gaat dit verder uitbouwen met acties op sociale media en via influencers. De keuze viel op het bureau vanwege ‘de expertise en kennis’ van de Nederlandse markt, zegt Moniek Koehoorn, marketingcoördinator bij Weber-Stephen. ‘Ze begrijpen ons merk en onze visie.’

Hafida Abahai, ceo van Weber Shandwick Nederland, doet in het persbericht een greep in de bak met barbecue-vergelijkingen. De uitnodiging voor de pitch deed al ‘een vuurtje oplaaien’, en nu de keuze op het bureau is gevallen comnculdeert ze: ‘We gaan vlammen!’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in