Premium

Staatsloterij zet Lee Towers op torenhoog podium in Koningsdagcommercial

Vorig jaar ‘young and urban’ met Jeangu Macrooy, dit jaar komt Staatsloterij volkser uit de hoek.

I can see clearly now
Staatsloterij

Net als vorig jaar wil met Staatsloterij met zijn Koningsdagcampagne (bureau: TBWA\Neboko), een positieve boodschap brengen: ondanks corona kunnen we er een mooie Koningsdag van maken. Maar de young, hip ’n happening sfeer van vorig jaar heeft plaats gemaakt voor ouderwetse(re) volkse gezelligheid en het aandeel jonge(re) mensen in de commercial is kleiner dan vorig jaar. Toch is van een radicale verandering wat betreft Michael Kastelijns, business director Staatsloterij, absoluut geen sprake. ‘We willen gewoon een brede doelgroep aanspreken.’ Een video-interview (9 minuten) met Kastelijns is onderaan te bekijken. Maar eerst de commercial:

Staatsloterij | Koningsdagtrekking 2021
Adformatie Connects Daily - Staatsloterij - Michael Kastelijns

Credits

Verantwoordelijk bij Staatsloterij: Michael Kastelijns, Michelle Boender – Van Vliet, Tom de Kort

Bureau: TBWA\NEBOKO

Mediabureau: Mindshare.Greenhouse

Social Media: Blauw Gras

Display: Men in Green

Shopper Marketing: Brompton Road

PR: NewsLab

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie