Lucas Bols kiest voor Story of AMS
Story of AMS is een award-winning digital agency opgericht in 2016.Inmiddels telt het team 30+ talenten en werken ze voor klanten als Signify, Lucas Bols & Fjällräven. Story of AMS heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd op het gebied van e-commerce en ontzorgt de klant op het gebied van strategie, design, development en (video) content productie.
Lucas Bols gaat per 12 april 2021 aan de slag met Story of AMS voor het bouwen van een nieuw global e-commerce platform.
Joris van der Spek, global e-commerce manager Lucas Bols: ‘We zien in onze business een groeiende vraag naar het consumeren van complexere dranken vanuit huis, onder andere gedreven door de sluiting van de horeca. We voorzien in die vraag door kant en klare cocktails voor consumenten aan te bieden. De kortste weg naar de consument is via ons e-commerce platform waar we direct cocktails thuis afleveren in de US en NL. Naast de eenvoud van kant en klare cocktails willen we de consument ook een seamless digital buying journey aanbieden. Hiervoor is ons platform toe aan een stevige upgrade en Story of AMS is hierin de perfecte partner. De kennis die zij bezitten voor het ontwikkelen van een headless Shopify plus oplossing is voor ons onmisbaar om onze doelstellingen te behalen.’
Coen van Hees, Founder & MD Story of AMS: ‘We werken inmiddels al 2 jaar voor Lucas Bols, waarin we aan verschillende digitale en content projecten hebben gewerkt. Dat we nu nog nauwer gaan samenwerken is een mooie kroon op het werk dat we de afgelopen jaren voor Lucas Bols hebben gemaakt.
Story of AMS is een award-winning digital agency opgericht in 2016.Inmiddels telt het team 30+ talenten en werken ze voor klanten als Signify, Lucas Bols & Fjällräven. Story of AMS heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd op het gebied van e-commerce en ontzorgt de klant op het gebied van strategie, design, development en (video) content productie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid