Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij zet Lee Towers op torenhoog podium in Koningsdagcommercial

Vorig jaar ‘young and urban’ met Jeangu Macrooy, dit jaar komt Staatsloterij volkser uit de hoek.
I can see clearly now
I can see clearly now
© Staatsloterij
I can see clearly now
I can see clearly now
© Staatsloterij

Net als vorig jaar wil met Staatsloterij met zijn Koningsdagcampagne (bureau: TBWA\Neboko), een positieve boodschap brengen: ondanks corona kunnen we er een mooie Koningsdag van maken. Maar de young, hip ’n happening sfeer van vorig jaar heeft plaats gemaakt voor ouderwetse(re) volkse gezelligheid en het aandeel jonge(re) mensen in de commercial is kleiner dan vorig jaar. Toch is van een radicale verandering wat betreft Michael Kastelijns, business director Staatsloterij, absoluut geen sprake. ‘We willen gewoon een brede doelgroep aanspreken.’ Een video-interview (9 minuten) met Kastelijns is onderaan te bekijken. Maar eerst de commercial:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in